«ΕΝΑ ΠΛΟΙΟΝ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟΝ ΚΑΙΡΟΝ, ΑΙΦΝΙΔΙΩΣ ΕΞΟΚΕΙΛΕΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΩΝ ΑΖΟΡΩΝ…..»
Το «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ 2» δεν εξόκειλε, βούλιαξε αγκυροβολημένο, με «υπέροχον καιρόν», μέσα στην «Ελληνική Ριβιέρα». Η ρύπανση που προκλήθηκε πρωτοφανής για την περιοχή και η καταστροφή αδιανόητη και μακρόχρονη. Ως συνήθως, κατόπιν εορτής ο κάθε φανφαρόνος πολιτικός, ο κάθε άσχετος επιστήμονας, ο κάθε παντογνώστης δημοσιογράφος, όλοι με ύφος περισπούδαστο, κάποτε μπλαζέ, βγαίνουν και βγάζουν συμπεράσματα, καταμερίζουν ευθύνες, συσκοτίζοντας αντί να ξεκαθαρίζουν την ιστορία. Και οι κατεξοχήν γνώστες, οι ναυτικοί, όπως πάντα, στην άκρη.
Όμως όλοι αυτοί, που ζούσαν τόσο καιρό, πριν συμβεί το κακό; Τι είχαν προτείνει, πόσο πίεσαν το κράτος; Άραγε φταίει μόνο ο πλοιοκτήτης, κι’όχι τα σκουριασμένα κρατικά γρανάζια, οι μανδαρίνοι του υπουργείου, τα τελωνεία, η Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, εκεί όπου από της ιδρύσεως τους φύτρωσε, άνθισε και γιγαντώθηκε η διαφθορά, η διαπλοκή και το λαθρεμπόριο καυσίμων, που κανείς δεν κινεί το δαχτυλάκι του να περιοριστεί; Το συγκεκριμένο σχεδόν πενηντάχρονο σαπάκι, που θάπρεπε νάχει διαλυθεί πριν από δεκαετίες η Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων το έκρινε κατάλληλο (με ποιας εθνικότητας πλήρωμα;) να περιφέρεται μέσα στον Σαρωνικό, χώρο πυκνής ναυσιπλοΐας που φέτος έγιναν και δύο εμβολισμοί, προς δόξα της Υπηρεσίας Ελέγχου Ναυσιπλοΐας, να μανουβράρει και να πλευρίζει ντόκους και πλοία προς ανεφοδιασμό καυσίμων, την ίδια ώρα που τα ποντοπόρα δεξαμενόπλοια, πολλά με διπλά τοιχώματα, έχουν διάρκεια ζωής 25 χρόνια και στα Ευρωπαϊκά και Αμερικάνικα λιμάνια δεν γίνονται δεκτά αν υπερβαίνουν τα 15 χρόνια.
Στον Σαρωνικό υπάρχουν τρία διυλιστήρια πετρελαίου, άρα ο κίνδυνος από ανθρώπινο λάθος ή από άλλη αιτία ακόμη μεγαλύτερης οικολογικής καταστροφής, υπαρκτός. Οι άρχοντες του Υπουργείου Ναυτιλίας, των οποίων η μόνη επαφή τους με την θάλασσα και την ναυτιλία είναι όταν κολυμπούν στο «Super Paradise» στην Μύκονο, έχουν προνοήσει για κάποια ουσιαστικά, εφαρμόσιμα μέτρα, αντιγραφή παρόμοιων κάποιου σοβαρού κράτους, κι’όχι τα συνηθισμένα εν Ελλάδι, ανεπαρκή ρουτίνας, της πλάκας.
Με υπουργούς Εμπορικής Ναυτιλίας δικηγόρους, φαρμακοποιούς, βιβλιοπώλες, ανεπάγγελτους μπον-βιβέρ, γυναικολόγους και τραπεζικούς, άρα κατά τεκμήριο άσχετους με το αντικείμενο και συμβούλους και επιτροπές άσχετους επίσης, ανίκανους να μοιράσουν δύο γαϊδουριών άχυρα, ποια προβλήματα του χώρου μπορούν να επιλύσουν; Προφανώς κανένα.
Κι’ οι ναυτιλιακές εταιρείες, για να βρούν άκρη μ’αυτό το «βαθύ κράτος» της γραφειοκρατίας και του υπερβολικού λιπαντικού που χρειάζονται τα σκουριασμένα γρανάζια για να κινηθούν, προσλαμβάνουν συνταξιούχους ναυάρχους λιμενικούς, που μπορεί να μην έχουν ιδιαίτερη σχέση με την ποντοπόρα ναυτιλία, όμως γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα και το πώς να κινηθούν μέσα στους λαβύρινθους της δημόσιας διοίκησης.
Στην χώρα που ποτέ δεν λύνεται κανένα πρόβλημα, που μόνιμα κάνει κουμάντο η κομπίνα, η διαφθορά κι’οι διασυνδέσεις, καταστρέφουμε την μια κατόπιν της άλλης τις πηγές πλούτου της χώρας, τις «βαρειές βιομηχανίες» μας, προηγούμενα την ναυτιλία, τώρα τον τουρισμό. Και η μόνη που μένει είναι η βιομηχανία παραγωγής νόμων, άχρηστων, ανούσιων, ανεφάρμοστων, αφού ήδη οι «βάρβαροι» που βρίσκονται μέσα στην πόλη, νομοθετούν αυτοί.
Μπράβο , δεν ξέρω ποιός το ‘εγραψε αλλά είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ 100 % , σε οργανωμένα κράτη , λιμ’ανια , εγκαταστάσεις ακόμα και στην τριτοκοσμική Δυτική Αφρική σαπάκια σαν αυτό θα είχε απαγορευθεί κάθε εμπορική δραστηριότητα πριν πολλά χρόνια …….
Την σήμερον ημέρα ΔΙΕΘΝΩΣ έχει γίνει συνήθης διαδικασία δεξαμενόπλοια αμφοβόλου κατάστασης ( ακόμα και νεότευκτα α από ναυπηγείο) να γίνονται αποδεκτά σε εγκαταστάσεις μόνο μετά από συγκεκριμένη επιθεώρηση από ΓΝΩΣΤΕΣ του ΤΑΝΚΕR , τα ΕΛΠΕ τι έκαναν τι κάνουν ??? .οι χάρτινοι πολιτικοί μόνο ωραία παχιά λόγια μας λένε ‘οπως ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΟΚΑΛΟ ……..καί άλλα ωραία λόγια για να μας χαιδεύουν τα αυτιά , αλλ’α ούτε σταγόνα αίμα δεν βλέπουμε ……50 χρονών σαπάκι και είχε πάρει δύο παρατάσεις δεξαμενισμού !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ποιός αρμόδιος απο την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων ( δεν είχε πιστοποιητικά από κανένα νηογνώμονα ) το έκρινε και με τι στοιχεία αποφάσισε και υπέγραψε ??? τι κάνει το ΥΕΝ και ο υπουργός επ αυτού ?? μήπως την πάπια ?? Θα συνεχίσει η ΕΕΠ να εκδίδει πιστοποιητικά ?? Διεθνώς τα δεξαμενόπλοια γύρω στα 20 χρόνια ηλικίας πάνε για SCRAP ……..εμείς μάγκες τα κρατάμε να φθάσουν 50 χρονών …..
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ …..
Αυτή είναι σημερινή απαίτησης για επιθεώρηση νεότευκτου Ελληνικού δεξαμενόπλοιου στην ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ ……….
The idle inspection will be done at …….. anchorage area within port limit (not at berth).
Once idle inspection is done with NO negative remarks found, the vessel can be granted a one-time clearance to …………………… terminal. However, if negative remark is found, no clearance will be granted and you will have to nominate another vessel that can reach within laycan. After loading has completed at ………. vessel operator is required to request for loading AND discharging inspections from………………..
To proceed with the idle inspection, kindly have vessel operator to formally request the inspection formally through …….. system.
Kindly note that this email is not a conditional acceptance, acceptance will only be granted by our marine captain if vessel is found OK after the idle inspection.
τα ΕΛΠΕ τι επιθεωρήσεις κάνουν για να προστατεύσουν τις εγκαταστάσεις , περιβάλλον , και τα συμφέροντα του Ελληνικού δημοσίου ?? δηλαδή τα δικά μας χρήματα …..?????
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ( ΘΙΑΚΟΣ)
Pingback: ΠΕΡΙ ΤΟΥ «ΕΝΑ ΠΛΟΙΟΝ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟΝ ΚΑΙΡΟΝ, …..» – Ithacanews