ΠΕΡΙ ΤΟΥ «ΕΝΑ ΠΛΟΙΟΝ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟΝ ΚΑΙΡΟΝ, …..»

Μπράβο, δεν ξέρω ποιός το έγραψε αυτό το άρθρο («ΕΝΑ ΠΛΟΙΟΝ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟΝ ΚΑΙΡΟΝ, ΑΙΦΝΙΔΙΩΣ ΕΞΟΚΕΙΛΕΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΩΝ ΑΖΟΡΩΝ…..») αλλά είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ 100 %!!! Σε οργανωμένα κράτη, λιμάνια, εγκαταστάσεις ακόμα και στην τριτοκοσμική Δυτική Αφρική σαπάκια σαν αυτό θα είχε απαγορευθεί κάθε εμπορική δραστηριότητα πριν πολλά χρόνια……
Την σήμερον ημέρα ΔΙΕΘΝΩΣ έχει γίνει συνήθης διαδικασία δεξαμενόπλοια αμφιβόλου κατάστασης (ακόμα και νεότευκτα, από ναυπηγείο) να γίνονται αποδεκτά σε εγκαταστάσεις μόνο μετά από συγκεκριμένη επιθεώρηση από ΓΝΩΣΤΕΣ του ΤΑΝΚΕR, τα ΕΛΠΕ τι έκαναν τι κάνουν;;;
Οι χάρτινοι πολιτικοί μόνο ωραία παχιά λόγια μας λένε όπως ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΟΚΑΛΟ … και άλλα ωραία λόγια για να μας χαϊδεύουν τα αυτιά, αλλά ούτε σταγόνα αίμα δεν βλέπουμε… 50 χρονών σαπάκι και είχε πάρει δύο παρατάσεις δεξαμενισμού !!!!!!!!!!!
Ποιός αρμόδιος από την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων (δεν είχε πιστοποιητικά από κανένα νηογνώμονα) το έκρινε και με τι στοιχεία αποφάσισε και υπέγραψε;;;;
Τι κάνει το ΥΕΝ και ο υπουργός επ αυτού η μήπως την πάπια;;;
Θα συνεχίσει η ΕΕΠ να εκδίδει πιστοποιητικά ;; Διεθνώς τα δεξαμενόπλοια γύρω στα 20 χρόνια ηλικίας πάνε για SCRAP…. εμείς οι μάγκες τα κρατάμε να φθάσουν 50 χρονών …..
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ …..

Αυτή είναι σημερινή απαίτησης για επιθεώρηση νεότευκτου Ελληνικού δεξαμενόπλοιου στην ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ ……….
The idle inspection will be done at …….. anchorage area within port limit (not at berth).
Once idle inspection is done with NO negative remarks found, the vessel can be granted a one-time clearance to …………………… terminal. However, if negative remark is found, no clearance will be granted and you will have to nominate another vessel that can reach within laycan. After loading has completed at ………. vessel operator is required to request for loading AND discharging inspections from………………..
To proceed with the idle inspection, kindly have vessel operator to formally request the inspection formally through …….. system.
Kindly note that this email is not a conditional acceptance, acceptance will only be granted by our marine captain if vessel is found OK after the idle inspection.
Τι ΕΛΠΕ τι επιθεωρήσεις κάνουν για να προστατεύσουν τις εγκαταστάσεις, περιβάλλον και τα συμφέροντα του Ελληνικού δημοσίου;;
Δηλαδή τα δικά μας χρήματα…..;;;;
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ
ΘΙΑΚΟΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.