ΜΑΘΗΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Θέματα & Εισηγητές ΣυνεδρίουΓκόλτσιου Κ.- Αναπτυξιολόγος: “Η Ψυχοκινητική εξέλιξη του παιδιού.Πότε θα ανησυχήσει ο Παιδίατρος και θα το παραπέμψει σε ειδικό.”
Μάγκλαρη Ε.-” Εργοθεραπεία και αισθητηριακή ολοκλήρωση. Ο ρόλος τους στην προσχολική και σχολική ηλικία.”
Κόκοτας Β. – Οπτομέτρης: “Όραση και μάθηση.Όσα ίσως δεν γνωρίζετε ακόμη κι αν βλέπετε καθαρά.”
Ηλιάδου Β. – Καθ. Ψυχοακουστικής: “Ακουστική Επεξεργασία και Μάθηση”
Ντινόπουλος Α.- Παιδονευρολόγος: “Το αδέξιο παιδί”
Μώκας Α. – Λογοθεραπευτής: “Πώς επηρεάζει η διατροφή την άρθρωση και τη μάθηση”
Ζωγράφου Φ. – Εργοθεραπεύτρια: “Ανάπτυξη προγραφικών και γραφοκινητικών δεξιοτήτων. Ενδείξεις πιθανών δυσκολιών και ανάγκη πρώιμης παρέμβασης”
Τσεκούρα Ε.- Νεογνολόγος- Αναπτυξιολόγος: “Η αναγνώριση και διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών από το σχολείο και την οικογένεια”
Παπαβασιλείου Α., Συντονίστρια Διευθύντρια Παιδονευρολογικής Κλινικής, Παίδων Πεντέλης: «Διαταραχή ελλείμματος προσοχής – υπερκινητικότητας: Ένα πρόβλημα με νευροβιολογική προέλευση που επηρεάζει τη μάθηση και τη συμπεριφορά»
Βλασσοπούλου Μ.- Λογοπεδικός, Καχρίλα Δ. – Εκπαιδευτικός, Κασσιανός Π.- Εκπαιδευτικός: “Σχολική ετοιμότητα -Παράγοντες κινδύνου – Στρατηγικές Πρόληψης.”
Ελευθεριάδης Ν. – ΩΡΛ- Παιδιακουολόγος: “Μέθοδοι εξέτασης της ακοής στα παιδιά”
Καραντζής Ι. – τ. επίκουρος καθ. ΠΤΔΕ Παν. Πατρών: “Δραστηριότητες που αποβλέπουν στην ανάπτυξη των μεταγνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών του δημοτικού σχολείου”
Κασσιανός Π.- Εκπαιδευτικός: “Η ενεργοποίηση του σωματικού και συναισθηματικού λόγου στη σχολική καθημερινότητα. Συμβολή στην ενίσχυση της μάθησης και της ισόρροπης ανάπτυξης του παιδιού”
Τάτση Δ. – Ψυχολόγος: “Μεγαλώνοντας σε βίαια οικογενειακά περιβάλλοντα”
Δημητρίου Ε. – Παιδορθοπαιδικός: “Πλατυποδία και άλλες παραμορφώσεις του άκρου ποδός και του κάτω άκρου σε παιδιά”
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής: synedrio_ithaki@yahoo.gr και 6942012441.