ΠΕΡΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ….

Ποιον να εμπιστευθείς;
Τον μαθητή που αναζητά αυθαίρετες δικαιολογίες για να ξυπνήσει με 30 λεπτά καθυστέρηση;
Αυτόν που αυτοβούλως καταλαμβάνει το δικαίωμα να επιβάλλεται και να χειραγωγεί τους «κατώτερους», ενώ παράλληλα έχει το θράσος να αναφέρεται σε έννοιες όπως δημοκρατία;
Αυτόν που μετατοπίζει το άτομο στο όποιο θα εμπιστευτεί τα πάντα (κοινώς: «καλητερότερος κολλητουλης»);
Αυτόν που μιλάει και δεν πράττει;
Αυτόν που θεωρεί πως μοναδικός νοήμων, ειδήμων, σκεπτόμενος και γνώστης των πάντων είναι η αυτού προσωπικοτης;
Από την άλλη;
Τον άνθρωπο που σου ανακοινώνει τα ψέματα που του ανακοίνωσαν οι «υψηλόβαθμοι»;
Την στείρα αποστήθιση γνώσεων της ίδιας της εκπαίδευσης;
Τον «υπέρ» της καταλήψεως που απουσιάζει;
Τον «κατά» της καταλήψεως που παρουσιάζεται;
Το Γυμνάσιο (λένε) δεν μπορεί να συμμετάσχει ενεργά στην κατάληψη διότι είναι ανώριμο. Δύναται λοιπόν η ευκαιρία να μαθευτούν στους ανενημέρωτους οι λόγοι, οι αιτίες, οι συνέπειες, οι στόχοι της καταλήψεως.
Αντιθέτως, εκμεταλλεύεται το σαφές και αδιαμφισβήτητο γεγονός της ανωριμότητας ώστε να συγκεντρωθούν περισσότερα Ναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΣ.
Οι γονείς;
Κάλλιστα είχαν την δυνατότητα να μεταλαμπαδευσουν αρχές και να καθοδηγήσουν τα παιδιά τους στο αν πρέπει να γίνει μάθημα στο σχολείο η Όχι, αντ’ αυτού προτίμησαν να διαμαρτυρηθούν οι ίδιοι έντονως στο Λύκειο ενώ παράλληλα το παιδί τους ήταν πρωτοστάτης!
Κακώς αναφέρω την γνώμη μου γιατί θα αμφισβητηθεί δεόντως.
Όμως, κάνεις δεν μπορεί:
α) να μου στερήσει την εκπαίδευση.
β) να μου ξοδεύει τον χρόνο ατελέσφορα και
γ) να με μεταπείσει με αυτού του είδους την αμφισβήτηση… στείρα.

ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΤΣΗΣ
Μαθητής Γ΄ Τάξης ΓΕΛ Ιθάκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.